Způsoby a ceny doručení


Objednané zboží vám doručíme přepravcem PPL.
 

V České republice má PPL 24 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek. 

- Převzetí a reklamace:

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy PPL řeší s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Upozornění!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 3 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží 
Maximální hmotnost jednoho balíku je 30 kg
 

Při platbě dobírkou se vždy účtuje 30 Kč doběrečné.

 Druhy dopravy
 ceny vč. DPH
PPL
 zdarma




Doručení zboží přepravní službou PPL je garantováno do 24 hodin, tedy následující pracovní den po vyzvednutí u nás. V případě obdržení objednávky do 11 hodin. (v pracovní dny)